Friday, April 3, 2009

Echipa de balet a Romaniei

Nu sunt eu mare "patriota" dar cand vine vorba de Natioanal de Fotbal a Romaniei, participi si eu la show.In mod normal nici nu as comenta nimic pentru ca nu sunt eu mare cunoscatoare a fotbalului in general , stiu si inteleg ce se intampla acolo stiu ce`i ala un fault sau un penalty , cum se manifesta un off-side , dar nici sa stau saptamana de saptamana in fata Tv-ului sa vad ce mai face minunata echipa Steaua Bucuresti!
Plecand de la aceasta ipoteza, vreau sa ma plang oficial de nationala noastra de balet pe care o detinem...La o adica daca chiar si o fata observa cat de dezorganizat si prost au jucat baietii nostri , ceva nu`i bine.
'Balanel' Nicolita zic eu poate sa se duca sa se joace fotbal in divizia B, ca numai a incuracat jocul.
Tamas ,saracu de el, a fost cel mai activ si a jucat cel mai bine dupa parerea mea, dar fotbalul nu se joaca 1 contra 11.
Restul baietilor , zic eu , sa lase concursurile de frumusete si de potenta si sa se organizeze astfel incat sa joace ca o echipa , nu ca niste fotomodele.
Dupa ce ca nu am mai luat bataie de la Austria din 1924 , si ca echipa respectiva a jucat fara 10 titulari, cum Dumnezeu am reusit sa jucam asa prost!
Pentru sufletul meu era important acest joc, aveam eu ceva cu Austria, dar cum speranta mi`a fost tradata , eu declar oficial ca nu ma voi uita la nici un fel de meci de fotbal al nationalei pana nu castigam cu Insulele Feroe(echipa formata din medici si avocati , care joaca din hobby), nu ca i`ar pasa cuiva de opinea mea, dar totusi , echipa de balet a Romaniei este invitata pe banca de rezerve.
Inca o data ne vom uita la Mondiale sustinand alte echipe ,nu pe a noastra, ca noi nu avem cu ce!Astia suntem cu astia defilam

1 comment:

  1. in sfarsit pot sa dau comment-ul asta!!de cand imi doresc sa spun ce gandesc!!!asadar: fotbal nu stim sa jucam, de gimnastica ne-am lasat de mult, de atletism la fel!!eu zic sa ne inscriem la campionatele de crosetat si impletit k sigur am avea succes!!pam pam!!!

    ReplyDelete