Sunday, April 12, 2009

Cand voi creste mare vreau sa ma fac..

Am fost invitata, de catre `mi vida` sa impartasesc dorintele mele din copilarie cu privire la ce mai voi face cand voi creste, au trecut 21 de ani si multe s`au schimbat...
Primul meu post oficial pentru care am pledat la varsta de 3 ani a fost:printesa; la scurt timp adica 2 zile ,am terminat cu printesa din mine si am zis:eu ma fac sirena .
Gandurile mai serioase au venit pe la 5 ani cand vroiam sa ma fac Madalina Manole si prietena mea Iulia vroia sa fie Monica Anghel, asa am si tinut`o cu lalaiturile vreo 2 ani, doar doar ne vine talentul vocal.
Am trecut apoi la ipoteza vanzatoare, tineam minte toate preturile de la magazinul de pe strada "Marvic".
La 8 ani m`am hotarat sa ma fac sportiva de performanta in domeniul echitatiei, si m`am tinut de treaba 4 ani , in care visam doar cai, am avut noroc cu mama care m`a sustinut fara nici o retin. Daca din baiat nu i`a iesit violonist, si din fata patinatoare, poate asa reuseste macar unu din cei 2 copii ai ei sa faca sport.
Dar mai apoi antrenorul mi`a cerut cal si mama o zis ca " no, thank you!"...ahhh ce zi minunata..
Cu visuL spulberat , m`am gandit eu sa ma fac medic veterniar, tot n`o terminasem eu cu animalele, am dat la liceu cu profil veterniar si ca prin minune am intrat la contabilitate asa ca bye bye si visul ala...
In clasa a 11 a am zis : dau la cibernetica dar habar n`aveam de matematica ...
in a 12 am zis ca fug in lume si traiesc viata din plin...
Dupa Bac am dat la 5 facultati... si am ajuns la comunicare ca sa devin Catza cum zice mama...
So ...ce vrei sa te faci cand vei creste mare?

1 comment:

  1. sirena suna bine!!cred ca am castiga mult mai bine decat ambasadoare sau "catze"!!!

    ReplyDelete