Monday, March 9, 2009

Hanna von Hermanstadt von Birsan family deplasata la Cluj!

Fiind o persoana atat de importanta normal ca trebuia sa ma deplasez la Cluj pentru a`mi vedea fanii de acolo. Hai sa nu exagerez totusi, minunatii mei prieteni m`au invitat in centru Universitar Cluj, zis si facut, asadar in acest weekend am patricipat "oleaca " la "lifestyleu" celor de acolo.

Dupa o noapte aproape nedomita si o trezite brusca la 6 dimineata, am ajuns numai bine la personalau de 7 juma`.sunt fericita posesoare a unui permis de tren si deci ma pot duce unde imi doreste sufletelu` moka. Drumu catre Cluj n`a fost rau ,in afara de faptul ca eu am alertat toata familia regala Birsan ca intarzie trenu` si nu mai ajunge fata (adica eu) la destinatie ,desi fata s`a uitat prost pe ceas; tin sa precizez ca am ramas uimita de cat de murdara este tara noastra, este incredibil cat gunoi este pe m2,nu stiu cum s`a ajuns la treaba asta, cert este ca populatia tarii nu este constienta de aceasta nenorocire.


La 12,51 trecute fix, am ajuns la gara si coloana oficila ,care trebuia sa ma astepte ,era incopmleta.( Mi vida imi pare rau dar trebuia sa zic).Spre surprindera mea Mi vida ,a fost prost inforamata despre ora aterizarii trenului, dar nu m`am suparat pe ea , a avut noroc cu prietenu meu,care m`a asteptat dragu de el. Bineinteles ca saracuta mea fata si`o cerut scuze si s`a intristat tare ca n`a fost ea cea care sa ma astepte in gara cu bere, asa cum a primit indicatiile de la herr capitan Eu.

Trecand peste acest fapt , baiatu meu m`a luat si m`a dus la el in camin si mai apoi m`a si dus in athena "ristorante" pentru a`mi vedea Corazonu. Ca 2 zapacite ce suntem , cand ne`am intalit noi au fugit sfintii.Ne`am apucat de povesti la care un baiat nu ar fi trebuit sa participe , si acum sper doar ca nu l`am marcat pe viata .

Asadar am fost predata fetei pana la ora 8.Inimioara mea m`a dus la ea ,m`a hranit si in trei timpi si 4 miscari deja eram la expo cu o banda de moldoveni , foarte simpatici. Dupa un raid in targul acela de haine in care baietii nu stiau cum sa fuga de acolo spunand mereu: Hai ca aici am fost! ; am vizitat Polusu , pentru ca eu nu mai la "chi ef si" puteam sa ingurgitez.

La ora 8 seara deja eram predata la loc baitului cu indicatile de rigoare ca intr`o ora trebuia sa fim deja la club.Milica mea , mandra de Convesi ei cei noi trebuia sa`i arate lumii ,asadar trebuia sa mergem in oras. Am mers in la locul destinatiei , am dansat, am baut si am plecat.Trebuie insa sa va spun ca eu nu am auzit de " jaga, jaga' si nici nu cred ca am pierdut ceva! Dupa ce am plecat de acolo ,trebuia noi sa sunam in Austria sa ne speriem araboaica cu un "up town gril!"de la mama lui, si nu, nu am fost injurate! Deja la ora 3 jumate dormeam cu conditia ca la 11 sa mergem la gradina botanica.

Costica ?Dormi? la 10 juma` din partea mea, "da , draga!" din partea lui. E de inteles ca omu` vrea sa doarma sambata dimineata ,numai ca daca sunt eu in peisaj ,slabe sanse. Mi`am trezit baiatu` si am mers la cafea ca nu eram in stare sa mergem direct la gradina. Adina ,si ea chiauna de cap, a participat la aceasta actiune , ca doar n`o fi ea mai breaza decat noi.

Am vizitat gradina minunata rapid fiind condusi de ghidul minunat Adina ,si mai apoi orasu cu fiecare "grand edifice".Ne`am gandit noi sa mergem la film horror 3d.Proasta ideie din punctul meu de vedere, pentru ca mie imi este frica de filmele de acest gen , d`apoi unul 3d.Evident ca in timplu filmului singura nesanatoasa care putea sa urle eram eu , spre deliciu lui Mi vida si a prietenului meu.


Seara numarul 2 a trecut repede, in sensul ca am fost in plimbare pana in Hasdeu si mai apoi vroiam intr`o crajma dar n`aveam loc si am ajuns in "chinchin"(sau asa ceva). Ne`am hotarat sa mergem sa jucat whist si mai apoi sa dormim, si asa am si facut, desi in program mai era sa vizitam "Cetatuia" ...

Ultima zi de Cluj a trecut repede, trezirea si fugit la asteptat pachet , am inghetat un pic ce`i drept , mai apoi am fost la Mi vida sa mancam sfinti , sau cel putin unii dintre noi ca eu sunt alergica,ne`am si intors in camin si deja la 5 eram in autogara cu sanse mari sa nu plec, dar prietenul meu a rezolvat`o si pe asta, s`a luptat pentru bilet ca sa fie sigur ca plec. Ne`am pupat si am plecat...
Mi vida multumesc pentru servetel si nu numai!Prietenul meu ,stiu ca te`am epuizat dar nu ne vedem chiar zilnic si asadar o sa supravietuiesti ,dar multumesc si tie ca ai avut atat de multa grija de mine!(ai scapat de gura mamei mele).


Deci, mergeti la Cluj ca e frumos,dar sa veti echipa cel putin la fel de buna ca si a mea!

1 comment:

  1. lasa sa nu mai vina ei la cluj, mai bine mai vino tu inca de 10 ori pana ne saturam de tine si de pofta ta de mers pe cetatuie la 3 dimineata cand afara nu ploua....dar ninge!!!peace!!atat am avut de zis:D!!

    ReplyDelete