Wednesday, March 11, 2009

Frica!

De ceva timp si aici ma refer la ani, ma tot gandesc eu, de ce imi este mie frica?E greu de crezut ca si cele mai mici lucruri ma pot speria.
Cele 15 bughi bughiuri ale mele le voi prezenta doar asa sa stiti ca i`m human too , ba nici chiar asa , ca sa vedeti cat de banale sunt!
1)imi este frica de circari.. nu stiu de ce , dar nu imi insufla incredere , ba chiar e ceva suspect in ceea ce`i priveste!
2)imi este frica de serpi... ce fel de animal e ala, e inutil societatii, te sperie si te musca si te nenoroceste.. no, thank you, non for me!
3)imi este frica de filmele de groaza, in viata mea am ajuns la un minunat record de 2 filme pe care le`am vizionat , si acelea cu patura in cap si urlat la cele mai insignifiante lucruri.
4)imi este frica de painea inmuiata in supa/ciorba! e suspecta, e parca ar fi un burete care pluteste acolo si iti ia din cantitatea lichidului deci prin urmare raman si eu fara acid gastric in stomacel...(banal asa`i)
5)imi este frica de cutite, de aceasta e de vina mama, care m`a invatat de mica ca pot face mari ravagii daca nu`s manavrate cum trebuie. (aplicati aceasta teorie la mine care sunt clumsy din nastere....)
6)imi e frica de masini... da ,da, mereu am tot felul de idei in cap ca eu voi murii calcata de o masina(nu imi este frica de moarte in sine ci de masina) , asta in conditile in care eu nici macar permis nu am.
7)imi este frica de broaste! vai, acele fiinte jegoase si murdare si iac! de ce traiesc ?is urate si la fel ca si serpii sunt inutile!!
8)imi este frica de nota de telefon... luna de luna trec peste frica aceasta doar cu ajutorul tatalui care o deschide inaintea mea si are un stil aparte sa imi da de veste cam cat valoreaza.. thank u daddy!
9)imi este frica de dezamagire... de asta am mereu parte si se pare ca nu reusesc nicicum sa trec peste.
10)imi este frica de un anumit doctor destinat femeilor ... ala `i pentru mine un fel ,de scarface , un criminal in serie. Chiar si gandul ma sperie , pe mine sa ma trimiteti la stomatolog!
11)imi e frica de miscari sau sunete brusce, sunt ca un iepure la astfel de lucruri , e incredibil cum de la un simplu "bau!" eu as putea sa fug!
12)imi este frica de picioare, mai exact de laba piciorului, imi insufla atat panica cand sunt "accidental atinsa".. please don`t .. ahh daca are soseta ii ok! daca nu ,tremur. :)
13)imi e frica sa imi calc pe principii, pentru mine cel mai mult poti gresii fata de propria persoana, asa ca daca calci pe ceva care te defineste.. ii grav!
14) imi e frica de trecut!
15) imi este frica sa nu raman singura!

Si acum sa va zic de ce nu imi este frica: nu mi`e frica de moarte, de viitor, de criminali , violatori, de bungee jumping, parasutism, avioane, suferinta, saracie, bogatie, dragoste, pisici, caini, crocodili, tigri, celofan, boli incurabile, responsabilitate ,sa merg noaptea pe strada(asta mi`a trecut), straini, foc, apa, pamant, nisip, de casper sau alte minuni, paranormal, magie, iele, vampiri, hipopolupi, murdarie, bau bau,apocalipsa, cutremur, inunadtii, antihrist...Toate acestea fac parte din viata , oricum ma izbesc de ele si pot sa le infrunt cu stoicism!

2 comments:

  1. Pe tine te trimitem la stomatolog :))) dar doamne fereste de vreo boala incurabila, iti zic! asa ca revizuieste-ti lista de frici...
    si ia zi-mi si mie: cum puii mei nu ti-e frica de moarte dar iti e frica sa nu ramai singura? :P ca atunci cand mori o sa fii tot singura. sau cine stie :P

    ReplyDelete
  2. si mai iti este frica de erasmus asa-i:)):))??adik stai...ho..."rectifichez":de erasmus fara mine;;)!!!

    ReplyDelete