Monday, January 19, 2009

Salzburger life

Iata mi`am gasit si eu un loc in care ma pot emancipa! cine`o pus blogu in drum ala a fost om cu cap! citind acum blogu` prietenei mele de suferinta de la Salzburg( inimioara mea si corazonu , motivul pentru care chiar imi place cursul de germana ) , mi`a adus aminte de voi cei de acasa ... asta nu intr`un sens neaparata bun...(exceptie face RAR-ul)
Stand pe mess permanent pentru ca este moka si pentru ca nu platesc curent, zilnic ma confrunt cu intrebari de gen: ahhh si ce mai faci cum ii la sbg? cum merge? pun pariu ca te distrezi! este o sansa unica pentru orice studenta!Mama si tatal tau sunt foarte mandri de tine.....Ma lasati!
Ca sa va elucidez misterul
Nu pot sa spun ca Erasmusul este un lucru rau..... dar dragi colegi , prieteni , iubiti , amanti, amante (ma duc prea departe) Nu bem toata ziua, nu stam toata ziua in crajme , nu sarbatorim fiecare curs pe la care trecem.... Ne plictisim! Si asta nu din lipsa de idei... daca unul are spirit de initiatia , restul il urmeaza, ci pentru ca Mai avem si noi draq de invatat ca daca nu va facem facultatea de ras!Ne simtim bine in limitele bunului simt...(in Austria limitele difera)!sa va raspund acum la cateva intrebari puse in ultimele 3 luni:
1)Cand avem urmatorul examen?
Pentru colegii mei de facultate care dupa 4 luni inca nu mi`au depistat prezenta va spun o singura data:NU AM DE UNDE SA VISEZ CAND AVETI VOI EXAMEN ACASA! A inceput sesiunea in Romania si pana acum 8 indivizi m`au intrabat cand avem examen la Bilbiie de exemplu.... asta in conditile in care eu nici macar nu stiu cum ii zice la curs... dar daca voi aveti capul mare va rog frumos spuneti cand am eu examen la Werbung ca in Plus online nu este afisat! 2) (pe mes) Esti ? ai o clipa? Daca am la status ca is plecata .....chiar is plecata... nu visati:d nu va speriati poate veni ca un soc pentru voi dar mai parasesc si internetul. Chiar in clipa aia nu sunt la pc and i mean it!
3)Trimte`mi te rog cursurile de la Enache...?
Dragilor va fortati norocul!! pe bune ca is plecata si chiar daca as fi acasa le am pe foi a4 pe bune si prin monitor nu le pot trimite!
4)Ohhh dar iar ai fost plecata la Viena(Praga, Bratislava,Munchen)?
Shhht sa nu va mai aud! Viena ii la 300 de km de mine ,din Viena la Bratislava is 60, tot din Viena in Praga 350 de km, din Salzburg in Munchen sunt 115 km, .... toate acestea la superoferta de 29€ hai sa fim seriosi nu v`ati duce? Cand va ganditi ca acasa platiti pana la Bucuresti 600 de mii, c`mon!
5)Iar te duci in Germania?Ai fost saptamana trecuta, nu?
Pentru cei care stau mai prost cu geografia sau pur si simplu nu cunosc asta..... Germania este la 10 km de mine!!!!! asta inseamna 15 statii de autobus!
6)Preferata mea:)) Cand vi acasa?
Pai... nu am de unde sa stiu asta pentru ca nu eu fixez examene... cand vin ma vedeti si pentru trupa mea iubita de acasa am bidinele (if you know what i mean) si daca sunteti cuminti va aduc mozartkugeln... k eu is alergica la ciocolata:) dar de unde sa stie ucraineanca mea , draga mea colega sforaitoare de camera care imi ofera zilnic 15 kg de ciocolata k mi se umfla fata de la orice fel de nuca .... dar de unde sa stie ea.... locuieste cu mine doare de 4 luni....
Salzburg-life.... contradictie de termeni..... ce facem cu timpul liber ....bem pe Salzach(ne racoleaza politia).... mergem la karaoke si cantam pe strada......si facem caltite cu inghetata..... si mai lipseste ceva.... ahhhhh traiasca rusii pentru jocul inventat de ei care este foarte simpatic si e musai sa bei.... la scoala mai ales la germana.... in propriul nostru cet-rum purtam discuti despre italianul dobitoc si cretin care nu stie ce`i ala adverb... e greu...
This is what we are doing!

1 comment:

  1. tu sa ttttaci!!!ai uitat sa zici de bancurile cu porcusorul isteric, de dulceata de cirese amare, de karoake si vocile noastre mirobolante, de Quizz Night unde am pierdut fabulos.Si de domnisoara politista care desi citea mare pe buletinele noastre RUMENIAAAAA ea ne intreaba daca suntem din Cehia...aaa si ohne dich ist alles doof.Oricum, CINE N-ARE O HANNA SA ISI CUMPERE!!!!!Cu drag, de la tu vida:)

    ReplyDelete