Saturday, January 30, 2010

Tu bea...


A trecut ceva timp de cand nu am mai compus eu nimic pentru blogu meu cel roz dar azi e ziua in care iara ma revolt.

Dupa o lunga perioada de timp de cand nu mi`am mai vazut dragii mei colegi de liceu, ieri am avut adunarea nationala.Ca sa vezi si sa nu crezi , ne`am intalnit destul de multi si am schimbat 3 locatii ,asadar am bantuit tot orasul.
Cum mereu se intampla cand ne intalnim , ne laudam cu toate realizarile efectuate de la ultima intalnire.
Stand eu asa in capul mesei si asteptand sa ne adunam mai multi, ascultam ce se povestestea. O colega zice: ma marit! Ma gandesc eu :"era cazu ca se iubesc de 5 ani ce dracu, cat sa mai astepte". Cer un cocktail de incalzire.Sorb din bautura si alta colega exprima : stii ca "x" s`a casatorit. Ma gandesc eu ca: "ma , era vremea"( intre timp terminasam cocktailul, si mai cer unu)
Ca sa nu explic eu toata discutia , am ajuns la concluzia ca 12 colege se marita , sau s`au maritat , din cele 24 posibile. Eu am continuat sa beau... doar ce era sa fac, sa le spun ca sunt job-less si ca nu am proeiecte de viitor de astea , ca nu stiu ce fac azi , apoi in mai. Nu, eu am baut.
Am ajuns la ora 12 jumate la un alt pub unde`mi erau tovarasii. Le explic eu procedura care am aplicat`o toata seara la care prietena mea de pe locul "tz" mi`a dat solutia :"Tu bea!"

Concluzia este urmatoarea, ma simt prea tanara si prea bine ca sa ma gandesc la o viata stabila la cei 22 de anisori ai mei! De ce sa nu ma bucur de tot ce am in jur?Viata mea e perfecta!Nu sunt legata de ceva stabil si pot sa ma duc oriunde in lume !Asta dupa ce imi voi lua cetatenia germana( proiect meu de viitor).Paragraful asta suna mai mult a consolare.

"This is our decision, to live fast and die young. We've got the vision, now let's have some fun.Yeah, it's overwhelming, but what else can we do.Get jobs in offices, and wake up for the morning commute."

3 comments:

  1. Hannaaaa, viata abia incepe la 22 de ani, si trust me, u r the smartest from all those 24!! xx - si da, subscriu: tu bea! ca e timp pt restul mai incolo. pup.

    ReplyDelete
  2. aloo, ce e cu atat optimism?ori cat ai baut phaaa:-W??dar asa e, de ce sa te legi la cap daca poti purta parul in vant!!hai ne vedem la cluj!pup

    ReplyDelete
  3. Imi place cum gandesti! :> si u am o colega de clasa, care se marita, imediat dupa bac! crazy people 8-} :))

    ReplyDelete