Tuesday, February 10, 2009

Home!




DA!Home!Asta imi readuce bucuria pe fata! Am venit acasa! Acasa unde wc-ul ii stricat si chiuveta din bucatarie tasneste, si aspiratourl a fost furat in mod misterios de pe balcon si apoi regasit la un vecin, unde pisica e batuta de alte matze, unde becul din baie parca nu mai merge si cel mai important nu am loc in dulap de prea multe haine! Astea sunt nimicuri! uitasem cat de bine e acasa si cat de multa sustinere am aici, cata lume ma iubeste si asta nu numai pentru cadourile aduse, lumea ma incurajeaza, nu ma lasa sa plang si ma asigura ca orice ar fi sunt langa mine!
Experienta Austria s`a terminat, nu pot spune ca imi pare rau ca am trait`o dar pot spune ca am gasit niste oameni extraordinari acolo!Oricat de rau a mers acolo, ei sunt cei care le datorez o gramada de multumiri! Dispun de una bucata Adina care este o scumpa si o iubita si care cred ca este perechea mea perfecta . Miriam este o persoana cu care as putea trece mari si tari sa eliberam Palestina si minuni de astea, Sandru este moldoveanu` cu care am un limbaj codifica prin care ne batem joc de austrieci. Nici conservatorul de Vlad nu poate fi uitat , sa`i dea Doamne , Doamne sanatate de cate o ori a fost cu mine pe balcon la povesti.Amelia , medieseanca autentica, ne ne`a lasat nici o data sa vedem raul din fata , ea ne`a invatat ca nu se poate sa fie dracul asa negru ,si chiar nu e.Ana colega mea de camera, elefantica mea, raza diminetii mele, ce pot spune despre ea.... ma rog ca in viitorul apropiat sa dea si ea de o viata sexuala sa nu mai fie asa de "moody".Nu in ultimul rand Iulia , care daca nu ar fi fost trebuia sa fi dormit de 'n" ori pe strada, si care m`am primit in Viena de cate ori a fost nevoie, si mi`a arata adevarat viata de noapte de acolo!
Oameni enumerati mai sus imi vor ramene prieteni pe veci! .
Sa nu uitam ca aici urma sa scriu despre Home sweet home!Bine am venit in Romania ! Tara tuturor posiblitatilor, unde totul se rezolva! De la credite prea putine la " salveare poponetzului meu de criza econimica" which by the way ...a afectat rau de tot Romania si inca sunt de parere ca este un trend adoptat de noi sa fim cooli ca si America.
Trecand peste criza si peste faptu ca m`au gazat in tren ungurii , dragii de ei si , au spart 6 compartimente..Am fost asteptata acasa de o echipa intreaga de sustinere! sunt de 3 zile acasa si inca nu am apucat sa ma vad cu toti prietenii , nici macar din casa nu am reusit sa ies , findu`mi casa plina dar nu conteaza asta!
Sunt acasa si un e nimic mai frumos nicaieri in lume cum e acasa!Aici voi fi mereu iubita si ridicata de jos daca voi cadea si impinsa sa infrunt lumea!

1 comment:

  1. checked!!checked!checked!!!astia suntem cu astia defilam.dar lasa k mai facem noi o reuniune "erasmus-palestina-moldova-bucuresti" candva, cu niste mima si bere la irlandez.uite-asa!!!!!aaa si multumesc ca sunt prima:D:D:D:D!!!mi vida:*:*:*

    ReplyDelete